2 december 2008

Idag har jag vart duktig, har fått mkt gjort i skolan :) I morgon bitti blir det nationella proven, mindre roligt men måste dock göras =S Även pedagogiskt ledarskaps prov ska göras. Och lämna in en uppgift till företagsekonomin, så är dom 2 kurserna klara :) härligt alex!
2 prov kvar i naturkunskapen, när de är gjort så är den kursen också klar. Ska försöka hinna med ett innan jul iaf.
Sen är det ett prov i samhällskunskapen kvar som SKA göras på tisdag, så är den kursen också avklarad :)

Är skit trött, somnade på soffan när jag kom hem vid halv sex, vaknade nu. Är fortfarande cp trött. Men måste väl diska eller nått innan jag går och lägger mig.. puust*

Allt känns så bra, och jag vill bara mer och mer.
Jag vill aldrig släppa taget. Vill att du alltid ska vara min.

God Natt <3

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0