22 december 2008

Tiden bara rinner iväg, bara 2 dagar kvar till julafton. Anders och jag åker till mora idag. Usch måste ner på stan och handla julklappar, jobbigt jobbigt när man är så här förkyld :( sen efter det så åker vi hem till mamma och pappa, och där tänker jag bädda ner mig med nått varmt att dricka och bara tycka synd om mig själv. Eller ja jag ska väl gå ner till stallet en stund och pyssla lite med hästen också.. men sen blir det faktiskt soffan/sängen hela kvällen!

Nu ska jag gå och äta frukost och bädda ner mig i soffan, sen ska jag försöka ta ork till att göra mig lite snygg iaf tills vi ska åka..

-KittyCat-


Saknar mitt röda hår och min piercing :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0