30-31 December 2008

Jahopp, då va nästan de här året slut då. Bara några timmar kvar tills de ny förhoppningsvis underbara 2009 börjar!! :D

Igår så tillbringade jag och anders kvällen i järna hos hans mamma och torsten. Marie, markus och barnen va också där :) Marie fyllde år, så vi firade henne, Käkade god mat, god efterrätt och drack goda drinkar :) En helt underbar kväll!
Sen åkte vi hem vid typ halv 3, slängde oss i sängen. Låg och myste och pratade lite, och sen låg anders och snarkade helt plötsligt :P haha! men men så kan de va!

Idag ska jag städa och plocka undan lite så det ser lite snyggt ut när alla kommer iaf :P (Blir lättare att städa i morgon då också) hehe. Sen blir det att börja med maten tills i kväll, Blir Potatisgratäng, fläskfile, sås, sallad och vitlöksbröd :D mumms säger jag bara!!

Men först av allt så väntar frukosten, blir att försöka få i sig nått varmt att dricka, är jätte förkyld IGEN. Trodde att de höll på att gå över, men icke! När jag vaknade i morse så hade rösten försvunnit HELT, och näsen är helt täppt! Suck.. men det hindrar mig fan inte ifrån att ha en bra kväll, ska dricka och dansa och sjunga iaf!! :D

Blir uppdatering om nyårsafton i morgon eller nått ;)

Jag älskar dig mer än nått annat <3
-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0