Familjedax!

haha och nej jag har inga planer på att bilda familj :P
Blir att åka hem till mamma och pappa på måndag, umgås med dom över jul. Och sen kommer ju syrrorna hem med respektive också, blir kul att träffa dom i några dagar nu :)
Vi kommer hem till vansbro igen på juldagen, och då blire flottarn! :D

Nino va här idag och kollade på Norton. Han såg att han blev "halt" när han fick komma igång, sätta under sig och belasta h. bakbenet. Men han visade ingenting på böjprov mm. så jag får fortsätta rida som vanligt och blir det sämre så får jag åka till rättvim och rönka hela hästen igen.
Och för att kolla lite på hur hästen rör sig, böja lite på benen och prata bort all tid så tog han 1000 spänn, Morr..
Veterinärer är dyrt =/  Jaja, men nu är det gjort iaf så bara att le och se glad ut :P

Förkyld är jag också, fuck!
Skit jobbigt, snorar hela tiden, halsen värker och jag är helt matt i hela kroppen. Trodde jag skulle få en tidig död efter ridpasset idag, kunde inte andas, och så va jag täppt i näsan också, Usch stackars stackars alex! (A)
tror jag måste ringa till mamma så hon får tycka synd om mig eftersom att anders inte är hemma och kan pyssla om mig :P hehe.
Ja det ska jag fan göra, sen blir det att ställa sig i en KOKHET dusch och bara njuta, och sen bädda ner sig i sängen med en KOKHET vetekudde, och vänta på att anders ska komma hem och bry sig om mig :D
hihi*

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0