Måndag

Jao, Dagen börjar med att ut och köra lite med Thomas. Gick bra, vi va nöjda över min körning :) Körde mig till skolan, och släppte av mig själv där, medans thomas fick fortsätta tillbaka till körskolan.. :P Gick in och skolan, Skulle ha Religion. Trodde jag ja! Nej du, vi stod där hela klassen + hantverk. Men ingen Naschva kom.. suck.. kl blev 5 över, 10över, 15 över.. 20 över, Sen gick vi! Så ingen lektion alltså.. Blev att gå och ta en tidig lunch istället.. Gick hem till pilski, och sen åkte ut till stallet. Red Zaga, gick ganska bra.. Svettig och go! Hade lite teori, pratade om helgens bravader och sorger.. Åkte med pilski in till vansbro igen, hon sprang upp i lägenheten och hämtade saxarna. Skulle åka ut till stallet igen, men icke! Bilen startar inte, (what the fuck) Pilski och jag blir rasande. Hon hade bråttom hem till mockfjärd, Och jag till stallet för att min lektion började om 40 min!! Panik Panik, hon ringer till robin och ber honom komma ner och hjälpa henne med bilen, men nej han hade inte tid! Gaah , ännu mer panik. Hon ringer till Gratt, som kommer med startkablarna, pusst.. tack och lov att någon kom! Bilen startar, yes!! Nej fuck kylarvärskan (?) är slut, måste till ok och köpa mer! Fan!!!! många svordommar i bilen kan jag lova. Vi brummar iväg till ok medans bilens temperatur bara stiger och stiger, och pilskis och min också.. Svetten rinner :P Väl framme vid ok så köper vi det vi behöver och en korv. Mumms med mat. Sen va det bara 25 min kvar tills min lektion skulle börja.. Gasar ut till stallet, springer in i stallet och gör klart Norton för ridning. In i ridhuset och börjar värma upp och pustar ut, Jag hann..

Lektionen blev iaf ganska lyckad, och dagen för övrigt också :)
Gick förbi Tina på vägen hem och tog en kaffe och varvade ner lite.
Så nu är jag hemma, ska dammsuga lite, ta en dusch, göra lite mat och sen slänga mig på soffan en stund. Sen blir det sängen och ladda inför dans i morgon :)

Hade bra!


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0