vinter vinter vinter

Jadu, 20 minus grader i morse burr!
Inte långt kvar till nyår nu ;D hähä.. jag hoppas på en brak fest med många härliga människor ,mkt akolhol och mkt dans!
Juldagen blev väldigt bra, blev så där härligt full, höll till på dansgolvet och altan hela kvällen :P och baren så klart ;)
Har förövrigt blivit jätte förkyld, släpper och kommer till och från hela tiden. mkt jobbigt.. men men så kan de va :)
Har också blivit brunett, och så har carro klippt mig lite, kan säga att de behövdes nu xD men annars har de inte hänt så mkt, Norton är väl hemma hos mamma och pappa på jullov, leker med unghästen hela dagarna och äter sig tjock :)

Nej du, nu ska jag inte sitta vid datorn längre, nu ska jag göra nått annat.
-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0