Yeah Bowling!

Yes Yes Yes, Ikväll blir det bowling med gänget. Drar till malung om ett tag och bowlar och har kul med polarna :) Har inte bowlat på typ 4 år tror jag =S haha, men det ska nog gå bra :P
Är hundvakt också, 2 små sötisar springer runt benen på mig hela tiden, hehe.  Men dom kunde vara ensam nån timme så vi kunde åka iväg och bowla :)

Mkt på nu, Mkt att göra i skolan, mkt teori i stallet som måste göras innen examen..
Maskerad hoppning på fredag :P tro vad man ska klä ut sig till då (?) hittar nog på nått bra ;)
Sen är det lucia show nästa söndag, Kadriljen, jadu hur fan ska detta gå? :P KAOS va ordet!! xD 
men men, det löser sig säkert i sista sekunden :P

Nej nu ska jag duscha och göra mig klar för en bowling kväll :)
Cya!! 

-KittyCat- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0