20 November 2008

.. Finns inte mkt att göra en dag som denna. Är sjuk, snorar och hostar, Underbart!
Men har iaf tröstat mig själv med bullar idag, hehe. Och ja, Jag va värd dom! HA



Va inte ut till stallet nått idag, Lite dåligt samvete över det, Förlåt Norton, men jag kommer i morgon!! <3

Hm, jag vill ha en förändring, Vill klippa mig, färga håret?
Shoppa, Gå på stan och bara titta, Ta en fika. NÅTT!

Åh jag är uttråkad, tro om jag ska sätta mig och plugga? Tjoohoo!! :(
Nej, först tänker jag iaf kolla klart på Gilmore Girls och ta en TILL bulle,
och sen duscha. Punkt slut!!

-KittyCat-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan göra en förändring tillsammans tex, klippa varandra och färga håret i någon rolig färg xD <3

2008-11-20 @ 22:11:22
Postat av: Elin

//Elin

2008-11-20 @ 22:11:58
URL: http://elinannamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0