Helg- Stalljour

Mm, i helgen är det stalljour som gäller. Har vart i stallet sen kvart i sex i morse, Sen åkte jag och sara hem hit och kollade på film & käkade chips! :P Sen efter ett tag så blev de mat också, blev faktiskt ganska gott, Stolt över mig själv :D haha. Och snart så bär det av ut till stallet igen, Deä är snäll och kör ut oss. Sen blir det att vara där hela kvällen, Fodra och ta in hästarna, Borsta och pyssla med Norton och sen blir det kvällsfodring. Och så förhoppningsvis hitta skjuts hem, annars blir det en låååååång promenad. =/

Nästa helg blir också fullbokad, Jobba/Slava på tävlingarna BÅDA dagarna, Och sen på fredan eller lördan så blir det att ut och äta och dricka lite gott eftersom att Ida fyller år :) Men blir nog ingen fylla eftersom att man måste ut till stallet och slava :( Jag är party sugen!!

I morgon efter stallet så blir det att spela Bingolotto med Sara & Pilski :P haha. Vi ska vinna miljoner!!! (Tanter (?), haha ja man kan ju börja undra) Men Men man måste ju fördröja tiden på nått sätt här i vansbro..

Nej nu ska jag vara lite social med sara innan vi ska åka igen.


-KittyCat-


Fulla och glada :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0