KittyCat

Måndag, Är fortfarande irriterad efter helgen.
Norton är fortfarande halt, men tog bort gippset idag och packade in hoven i bomull med jodopax och sen en gasbinda ovan på de. Tror de är lite bättre än gipps. Trodde alla andra som va i stallet också, så vi provar de istället så får vi se om han blir bättre om några dagar :)

Kom precis hem ifrån stallet, och nu ska jag väl laga lite mat, dammsuga & plugga. Sen blir det sängen, jag är trött.
Jag & Pilski fick praktik plats på Hofors ridcenter iaf :) Gött. Så v45 & 46 blir jag i falun hos mamma.
Ska bara försöka fixa någon som kan ta hand om hästen.

Nej nu ska jag göra ett ryck. :)

-KittyCat-

Saknar mitt röda hår ibland .. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0