Oj

Ja nu va de bra länge sen jag skrev.. Men har väl inte hänt speciellt mkt sen dess.. Det gamla vanliga..
Det börjar bli vinter ute, härligt :) Inte långt kvar till jul heller, 55 dagar kvar till julafton :D

Har precis diskat lite och ätit frukost, och nu ska jag dammsuga inne i sov rummet och skrapa bort färgen på golvet.
Sen så kommer förhoppningsvis gubbarna som ska lista och lägga golv här så de blir klar, så vi kan få flytta in i sov rummet igen. Har ju målat klart där iaf, blev en brun och härlig färg, kommer bli jätte snyggt där inne med vita lister, mörkt golv, svarta hyllor, massa ljus och snygga tavlor! :) mumms, jag kommer aldrig lämna sovrummet!!

Sen så småning om så blir kontoret och vardags rummet klart också :)
Nej nu ska jag gå och börja, så jag kna åka till stallet nån gång!


-KittyCat-


Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0