Söndag

Vart i stallet sen halv sju i morse, Inte det roligaste. Nu är jag trött och irriterad och skulle kunna döda en viss person. Morr.. Men Men hon är som hon är och tänker inte ändra på sig för 5 öre, Och hon vägrar göra nått mer än det hon själv vill, så då får alla rätta sig efter henne, men så fan heller att jag gör! Har "pratat" vett med den stackars lilla flickan nu så nu vet hon sin plats. Hon ska fan inte komma här och tro att hon är nått, nej nej glöm de.

Och Norton är fortfarande halt :( Kanske är en hovböld på gång, får nästan hoppas de för då är det lätt att fixa. Om det är nå annat fel så vet jag ärligtalat inte vad jag gör.

Men nu ska jag bli på lite bättre humör, så nu ska jag gå och lägga mig en stund och hoppas att jag vaknar på en bra sida!

-KittyCat-
DÖDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0