Höst

Har vart i stallet hela dagen, är helt slut i kroppen. Men gick ganska bra att rida, red Zaga men hon va så trött, först så körde jag och tess slut på henne på sits träningen, och sen fick jag lov att plåga henne i 30 min till efter det, tyckte faktiskt lite synd om henne :P hehe.
Norton börjar bli bättre i hoven nu, behöver inte linda honom längre, Och i morgon får han gå ut i hagen :D

Har precis lagat mat och käkat lite, blev tacos, mumms :) funderar på om jag ska ta och slänga i färgen i håret, hade velat haft hjälp egentligen, men ingen som kan .. funderar på om jag ska ta en promenad först, är inte så roligt väder men hade vart skönt att få komma ut och rensa tankarna lite.


Nej nu orkar jag inte skriva nå mer, ha det bra.

-KittyCat-




I hope you know , That this has nothing to do with you
Its personal, my self, and I


Kommentarer
Postat av: Lina

VAd är det för färg? Röd? =D =D

2008-10-10 @ 10:43:44
URL: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0