Adrenalin till tusen!

Åh underbara känsla, försvinn inte!! Adrenalin kicken man får när man går ut på hoppbanan, allt annat bara försvinner för en stund, det är bara du & hästen, farten, kicken och lyckan. Åh helt underbart det går inte att beskriva!
Nöjd med dagen, jag & arthur kom 2a i stilhoppningen, känns otroligt bra! Andra klassen gick inte så bra, men jag är nöjd ändå :) I morgon blir det dressyr tävling, hoppas det går bra. Håller tummarna för mig själv :P hehe.

Skulle haft myskväll med gubben ikväll men så blev de inte, det blev dido för hans del så jag och annalena tog en myskväll istället, chips,dipp, läsk, skräckfilm och bra sällskap kan det bli bättre? :)
Har för övrigt idag hjälpt annalena lite i den nya lägenheten, satt upp tavlor & speglar och lite sånt, riktigt hemtrevligt & mysigt blev de :) Tror du kommer trivas där gumman!

Jahopp nej nu väntar film, sen ska man ner och hämta en full pojkvän på dido.
Men först blir det ett glas sprite & en cig :)
Hade bra!

OverAndOut

-KittyCat-


Fick bli en bild på Alma bara för att vi saknar henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0