Hoppträning

Kom precis hem ifrån stallet, Blev hoppträning med Artur, Gamle Artur.. Men icke idag, han va pigg & glad, Och han höll på att bocka av mig :D haha Nan hade aldrig sett honom göra sånna bocksprång någon gång, hon visste inte ens att han kunde xD hehe. Nej de blev en rolig och bra hopplektion idag. Som ledde till att det blev Gymnasie DM :)
Får väl se hur det går, men hoppas väl att det ska gå bra!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & en cig på altanen, sen blir det nog mat hoppas jag. Ska bara vänta på att hern i huset kommer hem :)

Orkar inte skriva nå mer nu.
Puss&hej!

OverAndOut

-KittyCat-


Ögonstenen <3

Kommentarer
Postat av: tessa

haha, ja inte visste vi att artur kunde bocka alls xD haha:D

2009-04-18 @ 17:37:50
URL: http://terrarese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0