Jade Emy Alexandra Stålnacke

En varsam viskning i mitt öra
Det gör mörkret mindre kallt
Men jag vaknar ensam och möts av tystnad
I mitt sovrum och överallt
Var är du?
Jag blundar hårt
Kom rör mig nu

Ingen bra natt, sov jätte bra till en början. Sen vakna jag av en panik känsla i hela kroppen, sen va de kört. Men somna om efter nån timme igen. Har vart trött hela dagen, men ridningen gick bra ändå :) Tror jag & arthur va lika trötta idag :P hehe. I morgon blir det hoppning och ta igenom lite snabb dressyr. Sen på lördag är det tävling, hoppning 90 & 1m.
Och på söndagen blir det dressyrtävling också med arthur :P hehe. Får se hur det går, men han känns väldigt fin just nu iaf, Och Nan trodde då iaf att vi skulle få Godkända procent, helt klart! Så det hoppas vi på, men men det återstår att se ;)
Nu blir det duschen och sen plugga lite & sen ska jag försöka få en bra sömn i natt.




As life goes on I'm starting to learn more and more about responsibility
I realize everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out to apologize for things I have done
And things that have not occurred yet
And the things they don't want to take responsibility for.

Sorry for the things that I did not say
Like how you are the best thing in my world

I'm sorry that you had to do it on your own
I wish I would've listened and not be so bad
I'm sorry your life turned out this way.


Can we go back to when it was just you and me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0