Köttfärspajen!

Idag har jag vart jätte duktig, pluggat som ett as i skolan, gjorde prov hos Räkan, Hoppas på ett G, men men den som väntar får se! Sen åkte jag hem och myste ner mig i soffan med gubben, fast han satt och spelade wii med micke, men lite mys fick jag iaf :D Jag & pilski har setat på Alltan och druckit kaffe och pratat VÅÅÅÅR :D Sen har jag bakat köttfärspaj, mumms, eller ja mumms och mumms, vi får väl hoppas på att den är mummsig iaf :D haha! Nu är den klar så nu ska jag gå och prov smaka :)

VA JAG ÄR LYCKLIG, VA JAG ÄR LYCKLIG, JA JAG ÄR LYCKLIG HELA  LÅNGA VECKAN UT! :D
Våren spritter i hela kroppen, WooHoo!

Over And Out


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0