Ny frisyr

Va till Therese och klippte mig i morse, skönt att få lite ordning på håret! Nu är det bara färgning och slingor kvar, och det blir i morgon. Får hjälp utav annalena, är inte så bra på att göra slingor på mig själv :P hehe. Ska snart till skolan, har lektion kl 2, men innan de så ska jag väl få i mig lite mat tänkte jag.

I morgon blir det grillning med lite folk här hemma :) Trevligt. Bara att höra av er om ni är sugna på att vara med :)
Gick jätte bra på helgens tävlingar förresten, är jätte nöjd med arthur, så nästa tävling blir i Rättvik nästa helg, dressyr. haha! Men det ska nog gå de åh, fick ju över godkända procent i söndags iaf :D

Nej nu måste jag äta, min mage har uppror! :P

OverAndOut
-KittyCat-




Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggt!

2009-04-29 @ 16:29:03
URL: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0