Och så va det helg igen

Veckan har gått otroligt fort, Jag som skulle vara så duktig och plugga hela lovet, men det blev inte som jag hade tänkt mig. Men lite plugg blev det iaf :) hehe.  Solen skiner, fåglarna kvittrar och inte ett enda moln på himelen! :D
Dagen kommer att bestå utav städning & rensning, Nu ska ALL vinter bort, In med SOMMAREN! :D
Skulle vilja köpa lite blommor också, så det blir ännu mer sommar inne och ute, ska väl ta mig an rabatterna någon dag också.. men det är ju inte det roligaste att göra så jag har en känsla av att det inte kommer att bli prioriterat i första hand :P men men det är ju roligt när det är klart sen iaf :) Men som sagt vi får se vilken dag, vecka , månad de blir :P ha!

Sen blir det att åka ut till stallet en vända och rida Norton & Artur.

I morgon blir det grillning med folket, hoppas vi har fint väder! Årets första grillning :D Jippi!
Kylen är iaf laddad med massa god dricka, så nu är det bara köttet och potatissalladen kvar att införskaffa!
För övrigt så har veckan som sagt gått väldigt fort, känns inte som att jag har fått något vettigt gjort, Men har iaf blekt av det röda håret, blev orange, gul, mörkblond, och nu är det bara slingorna som fattas :) Får se om det blir av idag eller i morgon.

Nej nu ska jag bara vänta på att anders ska vakna så jag kan dammsuga, torka golven & vädra lakanen :)
Nej nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund, kanske man får lite färg på sig (?) :)

OverAndOut


-KittyCat-


Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0