Skitdag blev till en bra dag!

Ingen skola för min del idag, blev inte en sån där jätte bra natt vill jag lova.  Men efter alla tankar som snurrade i huvudet så somnade jag till slut iaf, och vaknade av en puss på kinden kl 6 på morgonen. Somnade om i några minuter och vaknade utav näsblod.
Dagen har bestått av biltvättning och städning mm. med Tina, Mika & Lilla Nadja. va skönt att få tänka på nått annat, och inte massa folk som frågar vad det är och hur det är och bla bla bla, då blir man ju bara ännu mer ledsen och arg! Orka prata om det, nej! Men ska ta nya tag nu, Ska få i mig lite käk och åka ut till stallet och pussa på sötnosen. Sen blir det att plugga inför provet i morgon.

Solen lyser fortfarande ute, helt underbart! :)

Jag är trött på ditt skitsnack nu, lämna mig ifred och låt mig sköta mitt liv själv. Förstör inte det här för mig. Att flytta till vansbro och träffa anders och alla underbara människor är faktiskt det bästa som har hänt mig, tro det eller ej men så är det! Så kan du inte vara normal och städad så behöver du inte komma hit överhuvudtaget, för jag är trött på ditt jävla skitsnack nu, nu får det fan bli ett slut på det här!!


Anders kom hem ifrån kryssningen igår, Han hade köpt ett jätte fint halsband till mig. Tack så jätte mkt gubben <3

OverAnd Out
-KittyCat-



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0