Städ söndag!

Hm, blev först väckt utav en herr heed som ringde kl 4a i morse, och ville säga godnatt för då skulle han gå och lägag sig :P Och efter de så kunde inte jag somna om, så somnade någon gång vid halv åtta, sen ringer han en signal hav nio, och sen skickar ett sms och säger att jag måste gå pp till datorn och kolla hur mkt pengar han har på kontot, SUUUUUCK. :P jaja när de väl är gjort så ställer jag mobilen på ljudlös och kryper ner i sängen igen. Och 3 timmar senare väcks jag utav en jävla traktor, som troligtvis har åkt fel för va fan skulle han in här och göra (?) sen efter de så gav jag upp med att försöka sova, så jag tog mig en kaffe kopp och satte mig ute i solen istället. :)

Sen fick jag nått vårryck och städade hela huset och diskade undan allt :D
Så nu är det bara pluggningen kvar idag sen är jag "ledig" :D Så då kan jag åka till stallet och ta hand om kusen lite :)
Och sen åka till järna ikväll och hämta anders, han skulle väl komma dit vid typ halv elva eller nått. Sen blir det Mys och sova :D

nej nu bär det av till Tina :)

OverAndOut


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0