I bilen...

.. Japp befinner mig just nu i bilen på väg till Göteborg. Anders sitter breve mig, bakom ratten alltså. Han har nått konstigt för sig, sitter och biter på handen, "stretchar" eller nått, och så funderar han nog på tävligen. Han är nog lite nervös nu skulle jag tro. Sen har jag Ison bakom mig och Amanda snett bakom mig, och dom är verkligen jätte sociala, dom sitter med en varsin bok och läser och är helt knäpptysta. Roligt :P haha och eftersom att Anders sitter i sin egna lilla värld så fick jag väl lov att ta fram datorn en vända :) Måste ju uppdatera er om vad som händer på våran otroligt spännande bilfärd :P haha! oj nu börjar jag bli kissnödig också, tro om man vågaer säga de till chaufören :S haha, men eftersom att han har nervös och hyar druckit ganska mkt vatten så borde han också vara kissnödig snart! :D Aja, jag uppdaterar er lite längre fram.

Hej och Hopp ifrån oss fyra i bilen! :)


OverAndOut

-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0