i husvagnen 2..

.. Jahopp nu var dagen över, Anders klarade det, fy fan va gött! GRATTIS älskling, är grymt stolt över dig!!
Hans dröm tid var under 6h, och tror ni inte att den jäveln klarar det då? Jodå, 5h 45min, Jag kan inget annat än att le :) Åter igen, Så otroligt stolt jag är över dig gubben, Det är sjukt.

Nu har vi varit på middag, Buff'e och grejer, skit gott var det! Mums!:P
Nu är vi trötta allihopa efter en dag i storm, vandring oich regn. Men jag ska nog inte klaga det finns ju faktiskt dom som har gjort ett ½ IRON MAN, Säger det iogen, det är sjukt, fattar inte att man utsätter sog för något sånt här. Men men det är Anders Hed vi pratar om, man slutar aldrig förvåna sig över vad den karln hittar på.

Nej gott folk nu blir det sängen, jag uppdaterar i bilen i morgon eller när jag kommer hem :)

Chio!

OverAndOut
-KittyCat-

P.S, I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0