kräftskiva!

Jajamän, nu är det dax för kräftskiva! Snart drar vi upp till stugan i Van och tar en "promenan" upp på berget, och sedan blir det att gå tillbaka till stugan och äta massor av kräftor, pajer och lite annat gott! Mumms för kräftor!! :D
Blir som vanligt nykter, eftersom att Tina fortfarande inte har plåppat ut ungen än :P
Kändes ganska B att sitta och dricka Loka i går på selins medans alla andra satt och drack öl, haha men ganska skönt att vara nykter också måste jag säga :) Är inte alls supar sugen längre, okej att ta en öl ibland men nej usch för fylla, minnesluckor, vimmla omkring och knappt kunna stå på benen. Nej jag har nog växt ifrån det där tror jag :) Vuxenpoäng till mig!

För övrigt så har det väl inte hänt så mkt i mitt liv, det knallar på som vanligt tror jag:)
Nej nu orkar jag inte skriva längre, tror jag ska ta ett glas bubbelsaft och gå ut och sätta mig på balkongen och ta en cig i det fina vädret, ska nog ta med mig mummen (Lenny) ut också :) Är hemma hos amanda och väntar på att pajerna ska bli klara så vi kan åka någon gång!! :D

OverAndOut
Uppdatering och bilder ifrån kräftskivan kommer i morgon eller på måndag :)

-Kittycat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0