Jade Emy

Blev sovmorgon idag, en ganska regäl en också, men kom faktisk hem vid halv fyra- fyra i morse efter att jag kört hem, danne, lunk och carro :P Sen kunde jag inte somna heller!
Men skönt att sova, synd bara att man missade det fina vädret i morse, måste ju ta vara på varenda liten solminut nu så här på slutklämmen av sommaren! :P Så nu ska jag sluta skriva och gå ut eller nått.
Tagit en promenad idag förresten , väldigt skönt! Nu väntar jag bara på att tina ska vila klart så jag får ta en till promenad :) Sen är det roligare att gå när man har sällskap :)

nej nu ska jag röra på mig!

OverAndOut

-KittyCat-



Funderar på att sätta i löshår sen igen, men vet bara inte vad jag ska ha för färg.
Har funderat på rött igen, men lite svarta slingor eller nått kanske.
Ja vi får se!
Förslag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0