03.39

.. Magkramp, ajaj :( Och inte kan jag somna heller. Och sen spökar det på "vinden" Låter som det är något som springer där uppe, hoppas dock på att det är en stackars liten mus som inte vill något illa.. :)
Sen va det en skräckfilm på tv som jag inte kunde sluta titta på heller, fast jag va liv rädd, och jag VET att jag INTE kan somna efteråt om jag är ensam hemma, men jo lik förbaskat ska jag titta på den, och golven knakar för att det är svin kallt ute, kaminen låter, tvättmaskinen låter och min hjärna sätter igång direkt och skickar ut varnings signaler, våldtäcktsman, psykiskt sjuk mördare osv osv! Jag behöver fan hjälp :P haha!!

Nej kom hem och håll om mig älskling!

För övrigt så har dagen vart lugn, fått nya p-piller, ny sort. Hoppas dom fungerar :)
Vart hos tina, bara softat, skönt!
Och nu sitter jag här efter 3timmars försök i att somna inne i sängen så gav jag upp och satte mig här i hopp om att få bort alla läskiga tankar och kunna gå och sova sen :)

Ska kolla runt lite här på nätet sen ska jag göra ett försök i att sova!

Chio!

/KittyCat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0