"Älvdaln"

Åkte till gubben i älvdalen i lördags, blev kvar där tills måndag morgon. Jag säger då bara det, man slutar aldrig förvåna sig över folk :P fick då ett gott skratt när vi satt och käkade iaf xD haha! Säger inget mer.. hehe.
Men förövrigt så har helgen vart bra :) men först på fredagen va jag i borlänge med tjejerna, hade en skön ute kväll, sen lördag & söndag va jag som sagt i älvdalen och hade de gött, låg på hotell rummet och myste framför tv och unnade mig lite godis medans anders jobbade, sen blev de massa mys, mumms! Har saknat den där varma kroppen och dom där mjuka läpparna, och... ja ni fattar poängen :P saknade hela honom!
Så nu får du komma hem och mysa med mig älskling!

I morgon bär det kanske av till Mora med Sara för att handla lite julgrejer och svänga in och krama om mamma och pappa lite, va ett tag sen nu! Men de blir inga julklappar än, läste i mitt horoskop att jag inte ska handla julklappar förrens efter den 6e dec, för annars skulle de bli dyra julklappar. Så jag får hålla mig ett tag till! :)

Har julpyntat lite här hemma idag, satt upp gardiner, myyyyys!
Och så kom ju äntligen den efterlängtade snön, precis efter att gardinerna va uppsatta, så de va nog ett tecken ;)
Hoppas bara snön ligger kvar nu..
Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgon dagen :)
Gosnatt, sov gott, dröm om alla småkryp du mött!

Chio!
/KittyCat


Kommentarer
Postat av: Heed

Kommer hem mellan fredag och lördag :) så vi får mysa en natt iaf :) pussilipuss

2009-12-02 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0