Julen?

.. Det kanske inte är så speciellt med julen trotts allt?,
Känner iaf ingen julstämningen för tillfället,
längtar inte tills julafton,.. maten, familjen, kalle anka, tomten och allt de dära..
Enligt pappa så kan man inte växa ifrån julen, jag trodde honom tills nu..
Eller jag vet inte, det kanske är något annat.
Det återstår att se när julafton kommer :)

För övrigt så har jag vart i Borlänge med sara idag,
men tror de blev för mkt, har feber igen. Och jag mår inte alls bra,
men jag ska inte klaga, då blir det väl värre!



I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.

I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0