Jobb, Gryta, Plugga

Yes, jobbade nån timme idag, Städade. Sen blev det lite pizza och sen hem. Har pluggat lite, har prov i morgon. usch. Sen håller jag på och gör mat till i morgon. Fick lov att göra nått med köttet idag annars skulle det bli förstört. Så det blev en älggryta! Enkelt och bra, bara att hacka löken, morötterna & papriken, fräsa på det lite. Ta en annan stekpanna och bryna köttet lite, sen blanda ihop allting och hälla på massa vatten och kryddor och grejer & sen låta det stå för sig själv och små koka i typ 45 min. Perfekt, så kan man göra lite annat under tiden :) sen när det är klart häller man bara på lite grädde och smakar av!
Nej orkar inte sitta här nå mer, ska ta mig ett stoooort glas oboy och sätta mig framför tv en liten stund :)

Over And Out


-KittyCat- 



Det börjar dra ihop sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0