Life?

What am I to do with my life?
(You will find it out don't worry)
How am I supposed to know what's right?
(You just gotta do it your way)
I can't help the way I feel

I need time
Love
I need space


Har inte alls mkt att säga just nu, livet går upp och ner och hit och dit.  Det ända jag vill göra just nu är att klara körkortet, klara skolan, sköta hästen, men jag vill ha ett jobb på sidan av också, börjar bli trött på det här nu. Har god lust att hoppa av skolan och börja jobba. Men kan inte göra det heller, det är idiotiskt att göra de nu när det bara är 3-4 månader kvar. Så jag har väl inte så mkt att välja på antar jag.. får väl fortsätta som jag gör nu. Eller kanske lycka få ett helg jobb så länge iaf.. (?) Ja vi får väl se hur det blir..


Truth be told, simple and bold
I think you're special
We can roll like a team, you know what I mean
See, I'm not gonna mess around and I'm not gonna let you down
cause I do love you
This I know, this I know..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0