Mora :)

Är i mora och hälsar på mamma och pappa lite, vickis är också här :)  Ikväll ska vi ner på kina och äta lite gott och umgås, mysigt! Och sen åker vi hem i morgon bitti´för anders ska på nått möte. Så jag ska väl passa på att åka till stallet då och ta hand om hästen lite, sen ´blir det att plugga körkort! Klarade körningen igår, så nu är det skrivningen kvar, och det är inte så långt kvar så det blir att plugga varje dag nu :) hehe. Hoppas på att jag klarar det nu, annars blir jag arg!

Anders siitter här och försöker få mina föräldrar att börja med herbarlife, och de va fan enklare än vad jag trodde, trodde pappa skulle skrika rakt ut och vägra smaka äns en gång, men nej då han smakade och han tyckte det va OKEJ, helt otroligt! :P hehe..

Nej nu ska jag också vara lite social!

Over And Out

-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0