Tråkiga Tisdag..

Mm, ingen rolig dag idag inte. Jag pallarade mig upp i morse för att jag & Pilski skulle gå på Idrotten, När vi kommer dit så hade dom gått iväg någonstans och åkte skidor, och glöm att ja ställer mig på ett par jävla skidor! nej dra mig baklänges, så jag gick till skolan och pluggade istället.. Har inga lektioner idag så sitter bara här och degar, orkar inte plugga nå mer.. Åker till stallet id 3 och sen åker hem vid 5 tiden. Då blir det att gå förbi annalena och dricka kaffe och prata lite skit :) Sen blir det väl att gå hem och fortsätta plugga då :S Bläh!


Orkar inte skriva nå mer nu, ska gå och dryga mig på jossan istället!

Over And Out


-KittyCat-


Kommentarer
Postat av: josse

du ska då jaämt försöka dryga på mig! men du vet att det är jag som vinner sen ändå;D

2009-02-10 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0