19 Januari 2009

Vart i skolan idag. Hade 1 lektion, Religion. Skit trisst, kollade på nån film om jesus (?) eller nån, va jätte dålig. Såg ut som att den va inspelad ifrån 1500 talet.. Va inte så angagerad i filmen, Jag och olsson satt och kollade på Crossroads istället :) hehe.
 Stallet va roligt idag, kiropraktorn va där idag och kollade på några hästar. Man lärde sig en hel del, va mkt intressant. Sen hade Nan & Kini klinik för oss. Va också roligt att se :) Se halv sex hade jag lektion, dressyr med Norresnorre, Gick super på slutet, mkt nöjd med våran insatts!! Och nan också :P

I morgon blir det skolan, Idrott & Psykologi. sen slutar jag. Halv tolv, Inga långa dagar för mig inte. hehe. Sen bär det av ut till stallet vid 3.. Rida lite, sen hem, handla, laga mat, diska, städa & tvätta. Duscha! Äta mat & mysa till en film och sen dyka ner i sängen och sova som en stock (förhoppningsvis) :D

Har hittat en häst jag vill köpa också, väntar bara på att ägaren ska skicka en film på henne. Känns onödigt att åka 65mil bara för att provrida och sen kanske det inte blir nå mer.. Så en film vill jag ha först, sen får vi se om det är något att ha, troligtvis är det väl de :)

Nej nu ska jag gå och lägag mig i sängen och mysa till en film med chips & oboy! :D Mumms!!

Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är det finaste jag har
Jag vill alltid ha dig kvar
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt'


Gu så söt jag är :D

-KittyCat-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0