Film och massa godis!

Tisdagens "äventyr" - Skolan, pluggade ganska bra faktiskt, fick en hel del gjort, stolt över mig själv, Sen åkte jag, tess & jossan ut till stallet, red och fixade lite.. sen när jag kom hejm så satt anders och micke vid datorn och ugglade, och jag va hungrig så jag gjorde en ost&skinkpaj, för första gången!  Men dom varken klagade eller spydde så jag antar att den va godkänd :P haha.. Sen hade micke vart ner på macken och handlat "lite" godis, 3 chipspåsar, 2 1.5 liters läsk och en JÄTTE påse med godis, va då bra över 1 kilo i den där jäveln iaf! Men gott va de iaf, ja visst ja 2 dipp kom han hit med också, så lämnade han kvar allt när han åkte, så min bantning blev ju lyckad! Tack micke :P

Nu väntar sängen, har svenska i morgon bitti, sen någon dansföreställning som är i en halv timme, OBLIGATORISk desutom, nödvändigt! pusst.. sen har jag en lektion kl 2 sen slutar jag.. så då blir det stalle. Får se om det blir någon lektion eller bara självständigt.
Och på torsdag så kommer allt folk, blir nog ganska roligt, skotertur på fredag och bara massa gos & bus!
Lördag är det fest, sen på söndag är vi nog bakis allihopa.. så då blir det nog bara en slappar dag..

Nej, nu måste jag sova! Natti..

Over And Out,


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0