Gäsp

Jadu, ingen sömn i natt heller. Sov 1½ timme i morse, sen hörde man amandas röst vid halv elva, och då gick det inte att somna om igen.
Blödit lite näsblod,ögonen hänger och man känner sig som en japan eller nått. Och kroppen är jätte tung, orkar fan inte bära upp mig själv snart. Jag vet att jag klagar men det får jag faktiskt göra nu!
Men lyckades sova lite mer än en timme i sängen med anders för en stund sen, när man vaknade kände man sig som en helt ny människa. Har inte sovit så skönt på länge, va helt otroligt. Men sen vaknade jag nu och anders hade åkt iväg till jobbet.. Försökte somna om men nej de gick inte.. Så ska försöka plugga lite eftersom att jag ändå är vaken, så somnar jag förhoppningsvis sen. Och om det blir ännu en natt med sömnlöshet så blir det Bäckaskog i morgon. Måste kunna sova, annars tar skolan och hästen stryk utav det, och de vill jag inte!

Har aldrig haft några sömnproblem förut, har alltid kunnat sovit, Så fattar inte vad det är som händer..
Jag vill sova sova sova! :(


Anders <3

-KittyCat-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0