Hästar Hästar Hästar

Kommer nog aldrig att tappa intresset av hästar. Själva känslan och adrenalin kicken man får ute på hoppbanan, helt otroligt! Nej tävlandet är nog det jag saknar mest i mitt liv just nu...

Har setat och kollat på lite stora hästar, Vill ha en stor häst nu som jag kan jobba med och som jag kan ut och tävla med, så man kommer någon stans nångång.
 Är inne på sto ämnet för tillfället, sett många fina ston jag fastnat för. Har inte vart så farligt dyra heller, och har haft bra stam, bra huvud, bra hopp teknik och fina gångarter. Nepp, tror om de blir ett sto nästa gång! För övrigt så har jag inte gjort så mkt idag, vart nere på körskolan och pluggat lite & kört med thomas. Sen vart till verkstan och kollat på när anders och hans pappa fixade victors bil. Sen blev de hem och äta och kolla på film. Och så blev det att plugga lite mer körkort. Och snart är det nog sängen som väntar..

I morgon blir det skolan, plugga på körskolan, ut & köra sen försöka ta sig till stallet!
Hade bra!


-KittyCat-

Maskerad hoppning med Monti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0