Helg!

Har vart i stallet en sväng idag. Pällsade på mig och Norton regält och red ut i det fina vädret. va jätte mysigt, och Norton tyckte de va skit kul! Sen när vi kom in igen så stod jag och ryktade honom i typ en halv timme, tog på honom täcket och ställde in honom i boxen. Sen la jag mig ner en stund i hans hö i väntan på att jennie skulle blir klar..  Och till min stora förvåning så lägger han sig brevid mig och lägger ner huvudet i famnen på mig, och tittar på mig med sina söta ögon, hur sött är inte de på en skala !? Tror han har saknat mig under lovet :) hehe. SÖTMOS!

I helgen blir det nog lugnt, ska hoppa in i duschen nu och sen åka ner och handla. Sen göra lite tacos, och sen hoppas jag på en myskväll med gubben, va ett tag sen nu.. och i morgon blir det väl bara stallet och kanske plugga lite :)

Nej nu blir det duschen, bye!

-KittyCat-


Norton saknar sin flickvän =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0