Jag vill jag vill jag vill!

Åh jag vill så mkt!

  • Pierca mig
  • Tatuera mig
  • Ha längre hår
  • Klippa en snygg frisyr
  • Handla kläder & skor (behövs verkligen)
  • ha massor av pengar
  • Köpa en häst

Jaa va mk det är man vill här i livet, och det där va bara en extremt kort lista på det jag vill..  Varför ska allting kosta så mkt här i världen? Och så måste man börja tänka på balklänning och massa skit också, och va kommer inte allt de kosta? nej jag säger upp mig! :P

Hur som helst, Idag har jag inte gjort så mkt, Vi gjorde typ inget på svenskan i morse, satt bara och gjorde massa annat. Sen skulle vi på dansföreställning, den va i 30 min och va totalt värdelös.. Sen gick vi och käkade i matsalen.
Sen bestämde jag mig för att pilski inte skulle få sova länge, så då gick jag hem till henne, fast då va hon redan vaken, hon låg och kollade på "Jägarna" så jag fastande där jag också, sen bar det av till körskolan & sen till skolan. Satt och pratade lite med tess & jossan.. sen kom ander soch hämtade mig så åkte vi hem..

Och nu sitter jag här..
Ikväll blir det väl kanske lite mys framför en film eller nått, gubben börjar bli sjuk, så när han väl kommer hem så ska jag försöka bädda ner honom. Om han inte är så jävla envis och ska ut å hålla på med massa skit ändå vill säga!
För när han är på de humöret så är det inte lätt att stoppa honom kan jag lova.. eller jo kanske med nått speciellt :P hehe.

Jaja, nu ska jag ta mig en macka tror jag..

Over And Out!


-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0