Mitt nya liv som plugghäst (?)

Yes, nu ska mitt nya liv som pluggis börja! Ska göra klart allt i skolan så fort som möjligt  så man kan leva livet lite innan man ska bli vuxen på heltid och börja jobba och greja. Jag och jossan satte upp ett mål också att körkortet ska vara klart innan sportlovet är slut, alltså v9/10. Tror och hoppas på att vi klarar de.
Så mitt nya liv kommer alltså att bli att plugga plugga och åter plugga skol & häst ämnen. Sen plugga körkort & ta hand om hästen! Ska väl försöka få in lite nöjen också nån helg då och då, men de blir inte mkt nu heller!
Men ganska bra de också, då spar man lite pengar också, och så kommer jag iaf att ta igen allt festande och så på studentveckan :D hähä!


Pilski, adam och christian va nyss här på besök, va roligt att träffa pilski igen efter 3 veckor. :)
Blev kaffe och uppdatering om vad som har hänt på lovet, haha! va ganska rolig information man fick där :P haha, knäppfia! Fick även mina efterlängtade vinglas med doftgele i, och lite andra doftljus, mumms!

Har vart duktig och städat idag också, så nu ska jag ta en macka och kolla lite på tv. Sen ska jag sova :)
Bye!

-KittyCat-

plugghäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0