Oboy Oboy Oboy!

.. Måste ju bara vara det godaste som finns! Älskar oboy, mumms mumms mumms! Och ett stort plus till att det botar ALLT! Bakfylla, mensverk, dåliga dagar, sömnlöshet, mm mm!

Är iaf på benen igen efter mina nätter utan sömn. Känner mig bra igen, så det blir att åka till stallet i morgon :)
Kände mig ganska bra i morse, va fortfarande trött men inte alls så hängig och så som jag har vart. Så på kvällen så åkte jag och anders ner på Ica och köpte mjölk och sen åkte vi och hämtade pizza. Så när vi kom hem så svepte jag i mig ett glas oboy, oh oj så mkt bättre jag mådde!

Så jag tackar den jäveln som kom på oboyen, i just love it!

De va va jag hade att säga idag, nu ska jag ta ett oboy glas och sen ska jag SOVA SOVA SOVA!! :D

-Kittycat-

Jag trodde att kärleken va som att vara törstig, att man efter ett tag skulle få nog, men det är inte alls så. Känslorna blir bara starkare och starkare. Alla har sina upp och ned gångar, men när man tänker tillbaka på alla minnen så förstår
man hur mkt man älskar den här personen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0