Snöstorm (?)

Igår blev de tjockis mat och film med anders, ison, amanda & ovas. Kommer inte ihåg va filmen hette, men den va riktigt bra! Sen satt vi och asgravade åt de här klippet:
-- >
http://se.youtube.com/watch?v=S9Iq6LA7sZI&feature=related
Och när vi kom hem kunde inte lilla anders sluta tänka på det, så han låg och asgarvade som en jävla hyena! Sen fick han lov att gå upp mitt i natten för att kolla på klippet Igen! :P Då har amn dålig humor!

Har stalljour i dag, är klar med morgonen, sen är det bara eftermiddagen kvar. Och fuck vilket skit väder! usch usch usch, ska bädda ner mig själv på soffan nu med oboy och nått att äta. Sen ska jag försöka ta mig ut till stallet på nått vis till halv två.. Får väl se om jag lyckas annars blir det en promenad i det underbara vädret!

Får väl se vad som händer i kväll också, Dido kanske? Ja vi får se.. skulle behövt sova ikapp lite, men som sagt vi får se :)
Skulel väl ha behövt plugga lite nu också, men att bädda ner sig i soffan lockar faktiskt lite mer :P

-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0