Starta paniken!

Jaadu, vad ska det bli av mig. Har ingen som helst aning vad jag vill göra med mitt liv. Alla sa innan jul att det löser sig, du kommer på det. Efter jullovet har du nog fått några funderingar på vad du vill göra. Men nej då, så blev de inte alls det!
Om man inte vill bli vuxen då? Måste jobba, bete sig vuxet, betala räkningar, tänka på ekonomin. TÄNKA PÅ FRAMTIDEN (som inte finns i mina tankar just nu)  Nej fy fan, jag vill vara liten igen, då inte problem fanns i ens värld. Då va det bara att leka hela dagarna.. Men nej det får man inte göra längre, så det är väl bäst att man kanske börja fundera på vad man ska göra.. ( :@ vill int )

Jobbigt, och jag kan inte sluta tänka på det heller!! Gaah. jag får panik snart, kan ingen bara ge mig ett tecken på va fan jag ska göra efter skolan?
Hur gör man för att bli milionär då? Allt hade vart så mkt enklare då :P (hehe)
Nej nu ska jag gå ut å röka, och hoppas på att jag får en tur cigg som säger precis vad jag ska göra med mitt liv, håll tummarna!!

-KittyCat-

En lite Alex
En väldigt liten jag

Jag behöver ingen man som ger mig pärlor och diamanter.
Jag behöver ingen man som skickar blommor på alla hjärtans dag.
och verkligen inte en man som tror att pengar är allt.
Jag behöver en man som älskar mig för den jag är, som gör sitt bästa varje dag, som är stolt över sitt liv och det han gör med det.
Jag behöver en man som varje dag säger att jag är hans och ingen annans.
En man som visar mig för sina vänner och är stolt över att ha mig.
En man som ser de fina i en och inte bara stor byst å små fötter.
En som ser det inre och inte bara det yttre.

Tycker den va bra!

Kommentarer
Postat av: Tessie (kussen)

Hörru, du har många år på dig att fundera över vad du vill göra..kolla på mig; Började högskolan, pluggade ett år och hoppade sedan av, började jobba på max (och sen mitt blackjackjobb också), har flyttat 3 ggr på 1 år..nu ska jag kanske snart flytta hem till pappa för att spara pengar och sånt, sen söka lägenhet i sthlm för att så småningom kanske kunna jobba heltid med blackjack...och jag vet fortfarande inte vad jag vill med mitt liv ;-)

2009-01-12 @ 23:10:00
URL: http://tmodigh.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag vet inte heller va jag vill göra. Jag har iof lite längre tid på mig än va du har. Men iaf! Gör precis de du känner för:) Dikten va fin, ja snor den;)<3

2009-01-14 @ 07:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0