tick tack tick tack

......... Mm, kl är nu 01.34 och jag kan inte sova. Har legat framför tv heeeela dagen. Så fick över energi runt 22.00 tiden, så jag & sara bestämde oss för att vi skulle ut och gå. Så hon gick till grönalid, vi tog en kaffe och en cigg, och sen ringde gratt och frågade om hon ville ha skjuts hem. Så då sket de sig :P haha. Så de blir promenad  i morgon istället..

måste börja röra på mig nu. har inte ridit på 2 veckor, och mitt lov har gått ut på att festa och ligga och lata mig i soffan, och äta popcorn, INTE BRA! Känner mig skit tjock och äcklig! haha.. nej usch, måste börja ut och gå eller va fan som helst!

Men för övrigt så är det bra :P hehe, lite förkyld fortfarande bara..
Norton kommer hem snart också, bara några dagar kvar! Härligt, då blir det att börja rida igen!
Och så börjar skolan snart också, ska ligga i nu så jag blir klar med allt fort!!

Och nu vet jag inte vad jag pratar om längre för nu är jag så trött så jag somnar i tangentbordet snart.. Så GOD NATT!

-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0