Sova Sova Sova!!!

Jahopp, ännu en natt framför tv. kan inte sova idag heller, kl är 02.40 och jag är vaken. Usch, borde vända tillbaks dygnet nu, skolan börjar faktiskt på onsdag!!
Tro vad man ska göra för att kunna sova då? Inte alls lika roligt att gå och lägga sig när anders jobbar natt ju :(
Men får väl gå och lägga mig och sen ligga och blunda, tvinga mig själv till att inte öppna ögonen, då kanske det går :P hehe. För räkna får går ju inte, har försökt 1000 gånger, men jag har då fan aldrig sett ett får ens en gång!
(värdelösa sovlekar)

Mm, va ute och gick med sara idag föresten, vi gick och pratade om att vi hade gått upp i vikt under lovet och att vi måste göra nått åt det osv. Haha och sen går vi förbi macken och köper en äppelpaj och går hem till mig och sätter oss och glor på film xD haha, hur dum får man bli? :P
Jaja, jag får ta tag i problemet i morgon istället :P Slut på godis och tjockis mat!!

Ska försöka sova lite nu iaf, nu är det ju bara 3 timmar tills anders kommer så :D

-KittyCat-

Jag är söt som Baileys,
Varm som Konjak,
Speciell som Champagne,
Exotisk som Malibu
Och jag slår ut dig som Tequila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0