Jag lever!

Ja nu va det ett tag sen jag skrev. Men jag lever iaf :P
Det börjar ordna upp sig här i livet, börjar må bättre efter det som hände osv.
Har väl inte hänt så mkt, vart lite här och där, vart på bröllop, min kusin gifte sig. Gud så fina dom va! Helt otroligt, va en rolig fest också, kul att träffa alla igen, va ett tag sen nu :)

Igår blev det tacos och film med anders och micke, mys och gott! hehe.
Och idag har jag inte gjort så mkt, plockat ihop lite osv, och så ska jag väl åka till amanda och ison och hjälpa dom att plocka fästingar på lenny. OM jag vågar vill säga, usch va äckligt!! =S

nej nu ska jag göra nått, ta en kopp kaffe tror jag, mm va gott de lät! :D

OverAndOut

-KittyCat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0