Pizza och svett, mumms.

Yes, jobbat några timmar idag, så nu sitter jag hos ison och amanda och luktar pizza och svett, inte den godaste kombinationen om jag får säga det själv. :P Hungrig som ett djur är jag också, och det gör ju inte saken bättre av att jag luktar pizza , morr! I morgon är jag ledig, dagen ska tillbringas i skogen med Ronja, Denero Och Lenny så klart! Inte umgåtts med Ronja på länge nu, så nu är det dax! :D En tjej och hund dag, kan det bli bättre? Joda, lite sol vill jag ha också :P
Fredag-söndag ska jag jobba jobba och jobba lite till, Sen på måndag bränner jag iväg till mora för att gå till tandläkaren, ha sista soc. mötet. Passa på och rida lite ska jag ckså göra, och sen ska jag ta en fika med sara. Härligt att få träffa henne lite också, va ett tag sen nu. Så det behövs!! :)

Nej nu ska jag tjata lite på anders så vi kan åka hem så jag får äta nått, jag svälter! :P

OverAndOut


-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0