Tappar kontrollen

Börjar tappa kontrollen, bryter ihop snart. Jag är inte mig själv. Gråter för minsta lilla, har en stor klump i magen som bara gör ont. Så fort det blir en motgång så känns det som muren runt mig rasar,  dagarna består utav tårar och humörsvägningar, jag känner inte igen mig själv.



I understand that there are some problems
And I am not too blind to know
All the pain you kept inside you
Even though you might not show
If I can apologize for being wrong
Then it's just a shame on me
I'll be the reason for your pain and you can put the blame on me

Kommentarer
Postat av: ElinOlsson

Du ska få en STOOOOR Kram av mig ikväll :)<3

2009-07-11 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0