Mora

Ta mej till havet, och gör mej till kung!
Kung över sommar'n och natten
Sanden är fuktig och kvinnan är ung
Galen av längtan är jag
Dofterna samlas, och luften blir tung
Ta mig till havet och stanna
tills natten blir dag..

Är i mora för tillfället, jag och anders va på bio, Ice Age 3 kung!! :)
sen drog vi hem till mamma och pappa och hämtade dom och drog ner på Kina och åt god mat, och nu sitter vi här i tv rummet och kollar på film.
Skönt att komma hit en stund, inte behöva tänka på allt som har hänt, nog för att det är svårt eftersom att han bodde rakt över vägen, men ändå, bara av att få umgås lite med mamma och pappa gör att man inte tänker på det lika mkt. Men tankarna kommer nog som vanligt till kvällen när man ska gå och lägga sig.

Men nu ska jag vara lite social med dom andra innan dom gnällar på mig :)

OverAndOut

-KittyCat-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0