Äntligen RIKTIG sommar! :)

Ja äntligen så har det blivit en riktig sommar i lilla Vansbro, hur gött är inte de? Åh jag älskar solen!! :D Jag har till och med gått och blivit lite brun, de du ;) inte illa pinkat!
Dagarna spenderas på jobbet och så mkt som möjligt i solen och i vattnet, mumms!
Har inte orkat städat upp här hemma nånting på ett tag nu, så nu är det inte riktigt den där mysiga känslan längre, men åh andra sidan vem fan vill gå hemma och städa när man kan vara ute i det underbara vädret? :P
men jag ska väl ta och göra ett ryck här hemma snart, ska väl börja lite på kvällarna när man ändå är för trött för att sitta ute, eller när myggen är blod törstiga, då går jag gärna in och gör nått annat :)

nej nu ska jag gå och göra lite mat, tror de får bli pasta med ost&skinksås, de va ju så länge sen, och det är ju SÅÅÅ gott :D

hej så länge!

OverAndOut

-KittyCat-


Saknar er grymt mkt! <3

Kommentarer
Postat av: janina

vilken fin bild :D

2009-08-17 @ 16:56:56
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0