Klump i magen

Häslös, mår inge bra av att inte ha någon häst. Usch.

Norton åkte hem till mamma och pappa i Mora i fredags för att bli pansionär. Så nu lever han livet ute i dom stora gröna sommarhagarna och blir fet. Och jag håller på att bli tokig. Har inte vart hästlös på över 12 år! Vad ska jag göra nu då? Jobba, sova, äta? Fy va trisst :( Jag är en riktig hästmänniska, jag kommer aldrig att klara mig utan hästar. Vad vore livet utan dom? Nej det blir att jobba fötterna av mig i sommar så kanske jag har råd att ha "Busan" här i vansbro :) Hoppas Hoppas Hoppas. Sen ska jag hitta mig ett riktigt jobb också, mer pengar, ah pengar pengar pengar! :D i love it!

Dagarna sen i fredags när Norton åkte hem har gått låååångsamt. Vi har vart i Gävle och sålt Skylinen, köpt en ny bil. Vart på IKEA och sen har mitt huvve bara tänk på hästar hästar och åter hästar. =/ Jobbigt.

Men nu ska jag nog gå och krypa ner i sängen brevdi anders och kolla på film och sen ska jag försöka sova :)
I morgon bär det av till Lantmännen och shoppa kattmat, och sen resten av dagen ska jag städa, och försöka att inte tänka på hästar :P haha.

OverAndOut


-KittyCat-


Min snygga lilla B-Ponny Cadano. Eller ja, han va min för ett antal år sedan :P haha.


Bästa ponnytiden, min C-ponny Nisse
Jag saknar dig <3
R.I.P Hjärtat


Min underbara "D-Ponny" som nu har blivit pansionär.


"Busan" Ge mig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0